Siis mikä tässä on niin vaikeaa? Eilen katsoin suurinta pudottajaa ja se voittaja oli tiputtanut 48 kiloa! Järjetöntä! Puolessa vuodessa! Olihan se tehnyt töitäkin. Mutta mä aina jotenkin vaan unohdan. Saatan mennä kauppaan ostaa jotain herkkuja, syödä ne.. sitten mä vasta muistan että ai niin, tällänen ei varmaan ole kovin terveellistä.

Liikuntakin on jäänyt. Viimeisen parin viikon aikana en oo kuin pari kertaa liikkunut (20min kerrallaan), joten.. Tänään ois taas baareilua tiedossa ja alkoholissa on älyttömästi energiaa..
Uus vuoskin lähestyy ja vuosi sitten painoin 10kg vähemmän (tai oikestaan 8.5kg).
Mistä mä saisin motivaatiota. Mulla on vähän samat fiilikset kuin sillä Virpillä (voittaja). Olo on sellainen ettei jaksa mitään, voi todella huonosti. Ja mä vielä jotenkin hatarasti muistan miten hyvä olo oli kun söi kevyesti ja liikkui. Jaksoikin paljon enemmän.