Oon kuluttanut aikaa lähinnä lukemalla muiden blogeja. Enkä edes mitään laihisblogeja. Yhtenä hetkenä mä mietin, että elämä on niin lyhyt, miksen mä voisi syödä kevyesti ja terveellisesti ja olla normaalivartaloinen. Toisena hetkenä mietin, koska elämä on niin lyhyt, hyvin voin nauttia kaikista herkuista, mitä väliä sillä on minkä kokoinen olen.

Ahdistaa.. Olen saanut kaivaa kaapista taas isompia ja isompia vaatteita, kohta ne loppuvat. Pienempiä ja parempi kuntoisia olisi vaikka millä mitalla, päivä päivältä ja sentti sentiltä ne ovat vain kauempana.

Tiistaina kävin spinnipumpissa!! Hyvä minä! Ei kyllä yhtään huvittanut, tunnin jälkeen ei tullut voittajafiilistä, lähinnä että ei se nyt niiiiin kamalaa ollutkaan. Ajattelin että käyn joka toinen päivä tämän kuun loppuun saakka. Tänään piti mennä, mutta väsyttää, aion mennä nukkumaan tämän kirjoituksen jälkeen.
Huomenna voisin taas tsempata ja mennä joko pumppiin, spinniin tai spinnipumppiin. Jos mä päätän että tänään menen, niin se voi onnistuakin.

Kiitos tsempistä. Vaikka välillä tuntuuki että olen täysin luovuttanut, välillä tulee hetkiä jolloin yritän taas kivuta takaisin terveellisimpien elämäntapojen tielle. Voisin nyt pitää seuraavat neljä viikkoa tehoviikkoina. Syödä terveellisesti, ulkoilla, käydä salilla, tavata ystäviä. Jotenkin oon niin voimaton ettei mistään tuu oikein mitään. Tietokoneestakin pitäisi yrittää vierottua, saan hyvin kulutettua kaiken vapaa-aikani sen kanssa.