Eilen tuli yks kaks tuo sana mieleen, nyt piti etsiä että mitä se oikein tarkoittaa? Mikähän olisi mulle sopiva määrä energiaa päivässä? Mitä jos mä meen säästöliekille? En ehkä näillä ruuilla, mutta jos saan nuo kaikki ylimääräset herkut pois, niin entä sitten? Pitäisköhän mun vähä laskeskella noita kaloreita.. Kalorilaskuri taitaa olla aika monen käytössä.. Mä en vaan jaksais miettiä mitään energioita.. Ois nii helppoo jos joku sanois että saat syödä sitä ja tätä ja kun syöt ne niin laihdut, länttäis mulle kauppalistan käteen ja päivän ruokalistat. :)

Nyt aamukävelylle.. Mietin jos tekis sen tunnin lenkin, reilu 500kcal pitäis mennä siinä (sykemittarin mukaan..)

Aamiainen (11:15)
  • 1dl kaurariisihiutaleita
  • ripaus sokeria
  • vettä, mehukeittoa
Lounas (15:50)
  • pitsaa 5 palaa
  • lasagnea, kermaperunoita, salaattia, kastiketta, leipä
  • nakkeja, lihapullia, kanansiipi, sipulirengas..
  • 10-20 lakua
  • 3 tuulihattua
Olo ei oo kovin hyvä...

Iltapala (20:10)
  • 2 kuppia kahvia
  • 2tl sokeria, rasvatonta maitoa
  • Tikkaria (alunperin ollut iso 50g sydän tikkari)

Ei muuten ollut puuro kovin maukasta veteen tehtynä, ensimmäinen ja viimeinen kerta kun syön sitä noin.. Ainakaan nuo riisihiutaleet ei sopineet veden kanssa..
Nyt meen ehkä kaverin kanssa syömään loman kunniaksi.. pitsaa tai jotain muuta epäterveellistä.. En laihdu ikinä..