Aika kuluu siis.. Oon paisunut kuin pullataikina! (ei välttämättä tullut yllätyksenä....)
Painoa nyt siis jo hurjat satakaksikiloa!! Ei näin! Ei todellakaan näin! Kuinka saisin itseni tekemään niinkun tahdon..

Masentaa. Äsken näin itseni peilistä, samalla kun istun tässä koneella! Siis mitä?! Tuo en voinut olla minä. Yök hyi hyi! Seistessä oikeasta kulmasta katsottuna en näytä niin tosi lihavalta, mutta nyt kyllä näytän! Keskiviikkona ois pikkujoulut tiedossa, ja nyt tuntuu että en todellakaan haluiaisi mennä sinne, vaikka onhan kaikki mut nähneet ja tietää että oon näin lihava. (Tai ainakin suurin osa).. Kun aloitin syksyllä olin kuitenkin paljon pienempi.. (Tai no en paljon, mutta vähän kuitenkin)

Siis nyt oikeesti, tän on muututtava. Viimeset pari viikkoa oon kotona hiukan harjoitellut liikunnan aloittamista, ja enköhän mä tästä pääse vauhtiin. Ja tuo äskeinen järkytys oli kyllä iso potku isoon ahteriin! Jättiläismittoja voisin päivitellä vaikka huomenna ja nyt oikeesti ottaa sen suunnan alaspäin!