Ei ole kiinnostanut sitten yhtään mikään, liikunta tai ruokavalio. Vähän oon katsonut mitä oon syönyt, mutta kaloreiden laskun aloitin vähitellen tällä viikolla. Lisäksi lenkillä olen käynyt viidesti, paino silti nousu suunnassa. Mun sisällä on niin tyhjä olo, että mä yritän syödä sen hyväksi. Kun maha on täynnä ja etoo, unohtuu tyhjyys hetkeksi, tai tulee entistä kurjempi olo.

Syöminen on kivaa, syön suht terveellisesti, mutta ihan liikaa. Lisäksi herkkuja menee. Tiedän ongelmakohdat, en vain saa tehtyä niille mitään. Mietin pitäisikö mun hakeutua johonkin hoitoon. Välillä käy niin ettei millään ole mitään väliä ja syön ja syön ja syön. Joka kerta mittari heilahtaa ylemmäs ja ylemmäs. Jos tämä elämäntapa muutos ei jostain syystä onnistuisi, tulisin varmasti lihavammaksi kuin viime kerralla. Näitä isompia pudotuskertoja on ollut nyt kolme. Tai kolme muistan.. Ainahan mä oon yrittänyt laihduttaa, ajatus on ollut pään sisällä, mutta ei se ole vain onnistunut. Nautinto on vienyt voiton. Tarvis löytää joku muu nautinnon tuottaja..

Alkuhan mulla meni ihan hyvin, taidankin lukea vanhat kirjoitukset, jos pääsisin samaan tunnelmaan. Jos kesän aikana sais 10kiloa pois ja syksyn aikana 10 kiloa, voisin olla tämän vuoden puolella vielä normaalipainossa. Ei mahdotonta, mutta hankalaa! Mä en aio luovuttaa.

Aloitin siis hölkkäilyn tällä viikolla. Ikinä en ole jaksanut juosta/hölkätä. Tuskin kävelläkään. Tänään hölkkäsin yhteensä 10min ja kävelin 20min. Sääriin sattuu, täytyy selvittää mistä se johtuu, onko vaan oudoksesta vai onko huono tekniikka. Syke nousee helposti korkealle, mutta hiljaa hyvä tulee. Ehkä syksyllä jaksan hölkätä jo 15 min putkeen, tai ehkä jopa enemmänkin.