Seis, stop, pysähdy!
Paino oli tänään puoli kiloa enemmän kuin eilen. Väärä suunta! Mun mielestä eilisen syömiset meni hyvin, oisko se sitten nuo sunnuntain herkut? Kävin vielä illalla tunnin lenkillä. Mulla oli tavoitteena painaa keskiviikkona/torstaina 95 ja nyt tarvittais suoranainen ihme, että kilo lähtis kahen päivän aikana.

Mun täytyis alata tekeen jotain lihastreeniä, jotenki se ei nappaa yhtään. Hyvä kun kävelmäs jaksan käydä. Täytyis netistä ettiä joku helppo kotiohjelma tai vastaava.

Aamiainen (11:00) 202kcal
  • puuro 120kcal
  • 2dl rasvaton maito 62kcal
  • 2.5dl mehukeitto 20kcal
Välipala (12:00) 31kcal
  • 2 kuppia kahvia
  • makeutusainetta
  • 1dl maitoa 31kcal
Lounas (14:30) 390kcal
  • makaroni (170kcal)
  • kastike (220kcal)
Välipala (19:15) 59kcal
  • 100g porkkana 28kcal
  • riisikakku 31kcal
  • omena 65kcal

Yhteensä 747kcal

Tänään oon hermostuttanut naapurin vaaria polkemalla crossarilla 30min (363kcal), sitten tein vähän lihasliikkeitä (182kcal) ja aamulla vielä puolen tunnin laahustuskävely (353kcal), eli 900 kaloria oisin sykemittarin mukaan polttanut. Huomasin muuten ettei mun sykemittarin henkilötietoja saa muutettua tai en ainakaan löytänyt kohtaa josta niitä sais muutettua, olen siis ikuisesti satakiloinen ja kai se laskee kulutuksen sen mukaan, en tosin tiedä pitääkö se mua lihaksikkaana vai rasvakasana.