Voi ei, paniikki meinaa iskeä. Tänään heräsin jo seitsemältä. Se tarkoittaa että päivässä on enemmän tunteja ajatella syömistä ja ruokaa, syömättömyyttä, laihdutusta, mielitekoja. Mun normaalipäivärytmi on että herään 10-12 aikaan, käyn aamukävelyllä (riippuen mielialasta), syön aamiaista, saatan napostella jotain päivän aikana, "lounas" siinä 16-18 ja 20-21 aikaan vielä jotain. Nukkumaan meen 00-03, riippuen aamuherätyksestä.. Olisi terveellisempää syödä viitisen kertaa päivässä, mutta nyt ei vaan nappaa. Sillä menetelmällä oon aiemminkin laihduttanut. Siihen palataan sitten kun jaksetaan, ehkä aika piankin.. Suunnittelin että teen ruokaa tänään 0.75dl riisiä ja jaan sen kahteen osaan, koska kuitenkin on niin paljon hereillä olo aikaa.. Oon ihastunut nyt riisikanakasvissekotukseen ja sitä syön lähes päivittäin. Pitäisi keksiä joku maistuva suht terveellinen, edullinen ja helppotekoinen ruoka.

Aamiainen 7:20
2.5dl rasvatonta maitoa
1dl riisikaurahiutalesekoitusta
kevyt mehukeittoa

Välipala 11:20
Kahvi + tilkka rasvatontamaitoa

Lounas 15:00
0.75dl couscous
0.75g kananpojan marinoituja(!) paistisuikaleita
1dl rasvatonta maitoa
100g Keso 1.5% raejuustoa
vihanneksia vähän

Välipala (illan aikana)
lakua (100g ehkä?)
suolapähkinöitä 4 kourallista
likööriä 1dl
1dl lonkeroa

Iltapala
appelsiini
omena
2 kiiwiä
2 suolakeksiä


Söin ensimmäistä kertaa tuota couscousia, tuntui kuin ei olisi mitään syönyt. Lisäksi tuo annos tais olla aika suurikokoinen(?) Minkähän verran siinä on energiaa? Joku ilmeisesti käy lukemassa mun blogia laskurista pääteleen, niin vois mua vähän valaista.. Ehkä taidan pysytellä riisissä tästä eteenpäin..