Mä olen laihduttanut nyt 20 viikkoa ja olen laihtunut vajaa 7 kiloa. Se tekee viikkovauhdiksi noin 350g. Ilman tätäkin herättelyä tiedän, ettei mene kovin hyvin vaan tosi huonosti. Nyt oon antanut vaan mennä kun oon alkuun päässyt!! Syöminen on vaan niin kivaa? Mä en oikeasti enää tiedä mikä mua vaivaa. Syön ja syö ja syön ja syön. Jossain vaiheessa vatsalaukku oli pienentynyt suht normaalin kokoiseksi, sen menettämiseen ei tarvittu kuin yksi tuhtipäivä ja tässä ollaan. Olo on huono. Tuntuu että mun keho kaipaisi sisältä nyt jonkun huuhtelun, on "likainen olo", ihan kuin verisuonissa menisi rasvaa veren sijasta. Silti mä syön ja syön ja syön, ja sen jälkeen tunnen morkkista, kun syön, en tajua että hetken päästä harmittaa. Ei, kun makaan ja vatsa pullottaa ja on huono olo tajuan menneeni yli. Tosin vaikka söisin "vain" karkkipussin, tai jotain niin ettei kuitenkaan tule ähky ja huono olo, tunnen morkkista syödyistä kaloreista. Ja se kestää siihen asti että löydän muuta syötävää. Tässä mun toiminnassa ei ole mitään järkeä. Pari viikkoa on TAAS mennyt flunssassa ja hyvin alkanut liikunnan aloitus loppui yhtä nopeaan kuin alkoikin. Nyt täytyy taas herätellä sitä ja alku on aina hankalin! Syömisiä en oo myöskään hetkeen kirjannut, tänään kirjasin jos vaikka huomenna olisin fiksumpi.

Aamiainen (6:30) 220kcal
  • puuro + mehukeitto

Välipala (10:10) 310kcal
  • tryffelieskimo 140kcal
  • 2 pepelakua 170kcal

Lounas (11:20) ~500kcal
  • Sweitsinleike + kastike
  • perunamuusi
  • 2dl rasvaton maito 65kcal
  • salaatti + kastike
  • leipä + levite

Välipala (13:35) 170kcal
  • ässä mix -mehujää 100kcal
  • ässälaku 70kcal

Päivällinen (16:00) 1085kcal
  • kastike 225kcal
  • kinkku tortellini 760kcal
  • keksi 100kcal
Yhteensä 2285kcal

Päivä ois ollut fiksu ilman noita välipaloja ja illan ahmintakohtausta. Päivällinen nimittäin oli kaksi annosta josta toinen oli tarkoitus syödä huomenna, mutta mitä teen minä?? Syön hyvällä ruokahalulla kaksi lautasellista ruokaa!! HALOO!!

Olo on kuin norsulla, on hankala liikkua ja hengittää. Voisin vain nukkua ja nukkua, maata sohvalla ja katsoa tv:tä. Ja nyt mun tarvis mennä lenkille ja nousta tästä suosta! Mä pystyn tähän!

Niin, kerroinko jo että olen lahjoittanut kaikki isot vaatteeni (vielä isommalle) ystävälleni. Nyt en voi enää koskaan palata niihin mittoihin, en vaan voi!