Kerrankin olin saanut kommentin. Siellä neuvottiin menemään painonvartijoihin. No mun mielestä tuo ei ole hyvä idea, oon siellä nimittäin käynytkin, enkä saanut hyötyä. Tosin olen painonvartijoiden ohjeilla tiputtanut noin 15kg. (siis noudattamalla pisteitä, periaatteessahan mun mielestä on sama onko ruoka pisteitä vai kaloreita.. ) (Lisäksi mulla ei ole rahaa paikkareihin, loppukuukaudeksi minulla on vain muutama kymppi joilla täytyisi ruokaa ostaa ja pärjätä.. Eli rahasta kaikki on kiinni..) Kommentissa myös sanottiin että karkkien tilalta oisin voinut syödä oikeaa ruokaa, mutta en mä nälkääni noita syönyt, vaan siksi että ne on niin hyviä. Motivaatiota tosiaan tarvisin, siitä oon yhtä mieltä kommentoijan kanssa..

Lauantaina vähän shoppailin siis karkkeja.. En niitä kerralla syönyt kun lähdin juhlimaan.. Eli ekan pussin söin lauantaina, toisen sunnuntaina ja kolmannen tänään. Mutta ei siis mennyt minkään sääntöjen mukaan viikonlopun syömiset..

Tänään oli paino onneks heilahtanut alaspäin. Mutta ehkä se taas nousee noiden viikonlopun valintojen vuoksi.

Tän päivän syömisten energiat on taas arvottu.

Lounas 12:30 (400kcal)
  • perunaa, kinkkua, sipulia, ketsuppia, sinappia
  • light mehua

Hups, hups, hups. Eilinen meni myös vähän krapulan piikkiin. Söin mm.

  • wiinerin, pitsan (840kcal), viinirypäleitä, vähän perunaa ja lihaa, karkkia (joita jäi lauantailta.. nyt ne on syöty..)