En minä ainakaan, ihan on taas ollut muka muita kiireitä. Eilen tuli sitten lähdettyä juhlimaan ja söin varmaan kolme snickersjäätelöäkin.(En siis juhlareissulla vaan päivän aikana.. Illalla sitten katosi drinkki jos toinenkin..) Energiaa siis riitti. Kävelylläkin kävin, tosin tosi pikaisella. Tänään on sitten podettu krapulaa.. Valkosipulipatonkia olen syönyt, samoin riisiä ja kanaa. Energiamäärät suht ok, alle tonnin taitaa jäädä. Kovasti olisi pitsa houkutellu, mutta jäi väliin. Pitsasta olenkin jo viikon haaveillut (tai oikeastaan siitä asti kun ensimmäisen kerran kävin pitsalla hetken tauon jälkeen.)

Periaatteessa mulla oli tuossa 8 viikon pätkä jolloin ajattelin tiputtaa 8 kiloa, nyt ois taas 8 viikkoa aikaa ja 8 kiloa vois kyllä lähteä. Ekalla kerralla tippui noin 7 kiloa, ettei kuitenkaan kovin kauas tavoitteesta jäädä. 8 viikon jälkeen taas olisi taas parin viikon "loma". Nämä ajat siis jaksottuu ihan musta riippumattomista syistä, voi kyllä olla et juttu katkeaa hetkenä minä hyvänsä. Mutta minähän laihdutan, kunnes olen normaalipainoinen. Sitten jatkan terveellisillä elämäntavoilla loppuelämäni.

Järkytyin! Huomasin että mun paino on pysynyt kuukauden samana. Oonhan mä huomannut ettei nyt oo oikein jaksanut keskittyä kun oon ollut kipeänä ja on ollut vaikka mitä juttuja, mutta kuukauden!! Mä ajattelin että nyt on mennyt vasta pari viikkoa. nyt TSEMPPIÄ!!