Mä en ala!

Koko viikon oon liikkunut, joka päivä harrastanut edes vähän liikuntaa ja laskenut kaloreita. No, harrastinhan mä liikuntaa ennenkin, en vain kirjoittanut sitä tänne ja ei kaloreiden lasku painon pudotusta tarkoita, pitäisi kokonaissaldon olla aina vähemmän kuin kulutan, että se paino lähtisi laskuun..

Tätä vuotta on nyt kulunut 3viikkoa ja mun paino on tippunut 1.4kg. (Joo, tulihan niitä joulukilojakin kerättyä..) Motivaatio vähän hukassa, tuntuu että elämä on niin ankeaa ilman niitä herkkuja, ja vaikka niitä nytkin on syönyt (vähän liiankin reippaasti!) Niin ei niistä saa sitä kaikkea nautintoa irti, omantunnon tuskat vaan painaa päälle ja silti mä syön ja syön! Nyt taidankin painua lenkille jos vaikka muutaman gramman sais karistettua tästä ihrakasasta..

Luvassa taas viikonloppu poikkiksen kanssa, se tahtoo viedä mut syömään ja luulen että muutenkin menee herkutteluksi. Ja ehkä vielä mennään ulos juhlimaankin, oi sitä kalorien määrää. Voikin olla että jää laskemiset vähiin.. Tai sitten suostuttelen että tehdään kahdestaan jotain kaloreita kuluttavaa kuin että vaan haalittaisiin lisää kaloreita..

Aamulenkki (-424kcal)

  • Kävely 49min, 131/166, -424kcal

Aamupala 12:50 (368kcal)

  • leipää 240kcal
  • kinkkua 48kcal
  • margariinia 50kcal
  • kahvia 30kcal

Lounas (266kcal)

  • Leipää 120kcal
  • margariinia 23kcal
  • kanamuna 123kcal

Päivällinen (700kcal)

  • salaattia 200kcal
  • ½ pitsa 500kcal

Yhteensä 1334kcal.. Ihan ok saldo..