Motivaatio alkaa onneksi vähän kasvaa. Paino on tippunut jo ihan kivasti vaikka vasta pari päivään oon keskittynyt syömisiini. Nestettä se taitaa olla vain, mutta kyllä alhaisempi puntarin lukema tsemppaa aina. Mun painohan on täs viimeset puoli vuotta keikkunut siinä 93-94 tietämillä, mutta nyt muutaman viikon ahmimisen jälkeen oli noussut taas tosi uhkaavasti ja mä vaan söin lisää ja lisää.
Aikalailla tiedän mun ongelmat.
  • Jos on paha olla, syön suruuni. Yritän täyttää sisäistä tyhjyyttä ruualla, tää ei toimi koskaan, silti en osaa lopettaa.
  • Syön myös ilooni, ja palkitakseni itseni jostain, juhlan kunniaksi ja muuten vain.
  • Kun ateriaväli kasvaa liian suureksi, sokerit(?) tippuu ja sitten tulee syötyä ihan mitä vain käsiini saan.
  • Saatan "unohtaa" ettei liika syöminen ole terveellistä ja syön isompia ja isompia annoksia
  • Liikunta ei kiinnosta juurikaan, onneksi syömisillä voi hyvin pitkälle vaikuttaa.
Aamiaisella teki mieli syödä vaikka kuinka paljon, sain rajoitettua kolmeen palaan, suht kohtuulliseksi jäi tuo energiamäärä. Lounaalla hieman innostuin leivän syönnissä.. Tuntuu että ajatukset pyörii vaan ruuassa, ja kokoajanhan mä syönkin..

Aamiainen 11:10 (280kcal)
  • Leipää 210kcal
  • kinkkua 40kcal
  • kurkkua 0kcal
  • cocacola zeroa 0kcal
  • pari kuppia kahvia 30kca
Lounas 14:50 (402kcal)

  • kasviskeittoa 100kcal
  • leipä 210kcal
  • kinkkua 40kcal
  • Näkkäri 40kcal
  • kurkkua 0kcal
  • sokeritonta mehua 12kcal
Välipala 17:00 (30kcal)
  • kahvia

Päivällinen 18:00 (316kcal)
  • muusi 140kcal
  • pihvi 100kcal
  • ruokakermaa 50kcal
  • punajuuri 20kcal
  • sokeritonta mehua 6kcal
Yhteensä 1028kcal.. Ateriavälit liian tiuhoja. Oikeaan suuntaan olen silti menossa..